‹ › ×

    Dikricher Photo-Club

    ACCUEIL
    • Club
    • Programme
    • Galerie
    • Contact

    Expo 2025

    Artemis_Sia Berrend : Di Blues: Guck & Hörlöcher in das Spektrum meiner Reise vor, während und nach der Therapie.

     

    Artemis_Sia (dey/denen) gewährt uns Einblicke in deren Leben, vor, während und nach einem intensiven Aufenthalt in einer psychiatrischen/psychosomatischen Klinik. Dey hat sich bewusst dazu entschieden, das Tabu um Therapie und das Reden über mentale Gesundheit zu brechen. Aber auch andere Tabus werden bewusst in Frage gestellt, nicht aus irgendeinem künstlerischen Selbstzweck heraus, sondern weil das jahrelange Versteckspiel dey wirklich krank gemacht hat. Dieses Werk is ein Aufruf zum Wiederentdecken der spielerischen Freiheit in der Kunst aber auch im einfach-so-sein.


    Jill Berrend : Meng Welt

     

    Ech hu Fotoe vun der Vakanz gemaach an déi zu enger neier Foto zesummegesat.


     Carlo Blum : Instants en Mouvement

     

    Une collection photographique sur le temps, le flux, la mémoire fugace.  Cette série invite à une exploration du mouvement et du temps qui s’écoule. Chaque photographie est une tentative d’arrêter l’instant, de capturer ce qui, par nature, ne se laisse pas saisir : le flux continu de la vie et le défilement des secondes.  Les images présentées ne cherchent pas la fixité.

     

    Elles oscillent entre clarté et flou et entre présence et disparition. Elles capturent des gestes inachevés, des ombres qui glissent, des visages qui se dérobent, des lumières qui changent.  

     

    A travers ces fragments visuels, l’observateur est invité à s'interroger sur sa propre perception du réel : que reste-t-il d’un instant dès qu’il est révolu?


    Jos Borschette : Grüne Hölle

     

    All Lëtzebuerger kennt de Mëllerdall, mee och op där däitscher Säit si schéi Fielsformatiounen. D‘ Natur mécht sech bekanntlech näischt aus de Landesgrenzen.

     

    D‘ Fotoen aus menger Serie hunn ech an der grünen Hölle gemaach. Neen net um Nürburgring, mee bei Bollendorf. Déi „Zeechnungen“ am Fiels sinn nëmmen Detailer déi an de Fielswänn verstoppt sinn. Do si bestëmmt schonn Dausende vun Touristen laanscht gaang ouni se ze gesinn. Et sinn eben net nëmmen déi grouss Saachen, déi interessant sinn.


    Nicoletta Catarinella : Noia

     

    D'Summerhëtzt aus der Siicht vun der Dame-jeanne

     

    Summer heat seen through the eyes of the demijohn

     

    La canicule à travers la dame-jeanne L’afa attraverso una damigiana   


    Marcel De Cecco : Ile de Ré

     

    En traversant l’ile qui se situe à 1,6 mile nautique de La rochelle entre l’ile d’Oléron et l’ile d’Aix, un paysage magnifique maritime se composant de forêt, larges plages, salines et bassin de rétention. Vu du ciel, un autre paysage ce manifeste.

     

    Les clichées exposés montre seulement une partie de l’ile nomme « le Martray » et la « plage des conches » ou une partie (l’embarquement des troupes des alliées) de la réalisation du film américain « le jour le plus long » de Ken Annakin et Adrew Marton sorti en 1962. A l’endroit le plus étroit de 100 mètres à Martray ce trouve les bassins qui sert comme saline et pour les raffinements des huîtres. Les images ont été réaliser en mars 2025. 


    Pierre David: bergères

     

    Les stores vénitiens et les volets roulants, souvent motorisés, finiront par détrôner les anciens volets. Avec eux disparaîtront également ces petits personnages sympathiques qui retiennent les volets contre le mur quand ils sont ouverts. Le jour, fièrement debouts, ils saluent les passantes et les passants, la nuit ils laissent tomber la tête tristement. On les appelle « bergère », « fillette », « tête de turc » selon le modèle, ou moins poétiquement les « arrêts de volet à bascule» (cf catalogue « Ferronneries Quincaillerie Camions Frères » de 1930)


    Joe Herrmann : Urban Canvases

     

    This photo series, taken in Portugal, explores how flat, rectangular shapes in the urban environment become layered with human presence, memory, and expression. It focuses on the intersections of public space, personal imprint, and the passage of time, revealing the city as a living archive. Through traces of art, decay, and everyday infrastructure, the work examines how people transform, claim, and reinterpret their surroundings. It reflects on the tension between permanence and impermanence, order and improvisation, commerce and creativity, inviting viewers to see the urban surroundings of Portugal as a constantly evolving canvas shaped by countless, often anonymous, contributions.


    Tun Herrmann : Flughafen

     

    Ech hunn déi Fotoen um Flughafe gemaach. All déi Fotoen hu Sträifen, well an der Fënster war eppes gepecht. Et war eng Baustell, ech hunn d'Walz gekuckt déi de Macadam platt gerullt huet. Ech hu Fotoe gemaach well eise Fliger Verspéidung hat.


    Nicole Lanners : Ablëck, Ausblëck

     

    D’Fënstere vum Camper schenken Abléck an d’Liewen dobannen – an Ausbléck an d’Fräiheet dobaussen.


    Pit Muller : Gothic meets Goth

     

    This series is an attempt to explore both meanings of the word Gothic. On the one hand we have medieval architecture; on the other, the modern aesthetic we associate with goth culture. While they might appear related the connection is often only superficial. With my photos, I aim to deepen that connection and explore the emotional and visual threads they share. 

     

    What draws me most in photography - and what I find at the core of both meanings of gothic - is shadow. The interplay of light and darkness, the tension between contrast and mood, is what I seek when capturing images. The dark, the mysterious, the eerie - these are central to the goth aesthetic. Yet we find them just as strongly in gothic cathedrals, even though they were build to celebrate divine light and lift our gaze toward heaven.

     

    Across this series, you’ll find a sense of melancholy, stillness and solitude, even though I was surrounded by people when I took the shots. These are feelings many within the goth subculture can relate to. Gothic architecture may be grand and at times overwhelming, but it lends itself perfectly to express the inner complexity of human emotion. 

     

    Not all of my photos depict gothic architecture. Instead, they focus on my interpretation of gothic moods - Drama, beauty, intensity and contrasts between light and dark. 


    Nico PATZ : Ausgedéngt?

     

     

    Si hunn hiren Déngscht gemaach an hunn sech versammelt eng leschte kéier. 

    Sinn si pensionéiert?Oder well am Altersheem?

    Oder waarden si op en neit Liewen?

     

    Vill ze erzielen hätten se allemol…


    Marc Seil : milano

     

    Mat mengem éischten Besuch zu Mailand zesumme mat menger Famill hat ech d’Geleeënheet, déi sougenannt Stad vun der Moud aus verschiddene Perspektiven ze gesinn. Obwuel et sech net ëm déi typesch touristesch Fotoe handelt, konnt ech – mat der Gedold vu menger Famill – déi eng oder aner Situatioun afänken.

     

    Dobäi probéieren ech grafesch, opgeraumte Fotoen ze maachen, begleet vun enger klenger Anekdot, déi sech am Titel vun de jeweilege Biller erëmspigelt: heiansdo ganz offensichtlech, heiansdo e bëssen méi verstoppt. Linnen an de Biller ginn als grafescht Element benotzt, fir Fotoen ze segmentéieren.


    Jean-Marie Thewes : Defying Gravity

     

    Location: Big Berta Skate Plaza Zirl, Tirol, Austria

     

    Temperature: 32°C  

     

    "I feel like skateboarding is as much of a sport as a lifestyle, and an art form, so there's so much that that transcends in terms of music, fashion, and entertainment."  -Tony Hawk


    Tun Thiefels : Ice creations

     

    Meng Fotoen sin entstan am Wanter zimlech spéit bei enger klenger Bach. Ech hun d'Szene beliicht mat enger klenger LED Lucht.

     

    Am Post Process, kruten se alleguer nach eng kleng Solarisatioun verpasst. Dës Technik kënnt aus der Analogfotografie, wou d'Pabeierbild während dem Entwecklungsprozess kurz dem Dagesliicht oder enger Luucht ausgesat gouf.

     

    D'Resultat vun dësem Prozess wor nie virauszegesinn. D'Farwen oder d'Tounwerter gin zum Deel emgedréint. 

    D'Resultat ass nie virauszegesinn. An der digitaler Welt, ass dëst méi einfach ze stéieren.

     

    D'Fotoen kruten durch dës Technik alleguer een abstrakten Look.


    Marie-Paule Weis-Barthel : Panem nostrum quotidianum

     

    Diese Bilderserie entstand im Rahmen eines Besuches der Bäckerei Remy & Noémie in Wasserbillig.  Hier wurde ich Zeuge von echter handwerklicher Bäckerei mit traditionellen Rezepten, natürlichen regionalen und lokalen Zutaten, und viel Zeit. Das Brot darf lange ruhen, der Teig wird meist per Hand verarbeitet, und es wird auf Zusatzstoffe verzichten.  In einer Welt, die zunehmend von industrieller Massenproduktion geprägt ist, wächst die Wertschätzung für gutes Brot.


    Yves Maurerl : Chromatic Intersections

     

    Can color and form shape our emotions and our perceptions of space? What happens when colors meet, blend or clash. Through this series I explore shapes, bold contrasts, straight edges and soft shadows that tell their own story. 

    DPC - Copyright 2025