‹ › ×

    Dikricher Photo-Club

    ACCUEIL
    • Club
    • Programme
    • Galerie
    • Contact

    Expo 2021

     Blum Ben: Plains & rocks

     

    Ma collection a été réalisée dans les années 90 au parc national de Bryce Canyon, un parc national américain situé dans le sud de l'Utah, ainsi qu'au  parc national Great Sand Dunes, situé dans l'État du Colorado. 

     

    J'ai revisité cette collection, enregistrée à l'époque en diapositives couleurs, pour l'interpréter en noir et blanc, tout en observant les lumières et les ombres, ainsi que les formes et textures.

    From the plains to the mountains
    Grassland
    Great Sand Dunes National Par
    Hoodoos
    Endless Vistas
    Red rocks
    Bryce Canyon National Park

     Blum Carlo: Temps gris

     

    Le cyanotype est un processus photographique qui produit des images monochromes bleues cyan. Découvert en 1842 par le scientifique anglais John Herschel, le cyanotype est un procédé simple qui nécessite de deux solutions chimiques préparées avec de l’eau, du citrate d’ammonium ferrique et du ferricyanure de potassium. 

     

    Mélangées, les solutions sont appliquées sur un support carton.Un négatif préparé sur du papier transparent permet de réaliser des tirage par contacte. Le support et le négatif sont ensuite exposé à la lumièure UV du soleil. 

     

    La collection „Temps gris“ documente le paysage enbrumé de ma région. Le processus choisi transporte le caractère mystérieux de l'automne.


    Jos Borschette: Vers la passerelle du Pont Adolphe

     

    Architektur ass haut dacks langweileg. Iwwerall gesäit een Haiser mat flaachem Daach oder Gebaier mat enger Glas Fassad.

     

    Awer d’ Passerelle fir Vëloen a Foussgänger ënnert der neier Bréck (déi, déi elo erëm nei ausgesäit) weist  wéi flott Architektur ka sinn.


    Marcel De Cecco : Art en gros-œuvre

     

    Dat as een Auszug vun 10 Biller dei weise sollen dat och gudd Sujeen virun eise Feiss leien, z.b. op der Aarbechtsplaatz. Well een awer all Daag driwwer fellt geseit een se oft net. Mier erliewen eisen Alldaag oft routineiert ouni dat eis onse Entourage bewosst as. 


    Joe Herrmann : Masken

     

    Et ass een Objet de mir alleguer duerch d'Pandemie gutt kennegeléiert hunn. Nieft dem Portmonni, Schlësselen, Handy ass et ee weideren Artikel de bei ville Leit an der Täsch ass iert se d'Haus verloossen. Gemengt ass d'Mask, hei méi genee déi chirurgesch Mask déi op ville Plazen obligatoresch ass. Et ass op den éischte Bléck keen ästheteschen Objet, mee wann ee méi genau kuckt, fënnt ee schéi Strukturen an Detailer. Ech hu mat menger Serie probéiert, des an Zeen ze setzen andeems ech vun hannen duerch d'Maske geblëtzt hunn.


    Nicole Lanners : Solarfast Flowers - Rethinking Photograms

     

    Schaffgeschirr, Kremchen, Knäpp an Raster-Strukturen sinn zu faarwegen Blummenboutteker zesummengestallt. Mat Solarfast-Chemikalien ugestrachenen Aquarellpapéier ass an der Sonn beliicht ginn an mecht aus den Blummenarrangementer eemoleg Fotgrammer. 


    Nico PATZ / Drénkelt

     

    Kandheetserënnerungen aus engem haut verloossenen Haus


    Marc Seil : Summer

     

    Wou mir nach um Wee sinn fir an Normalitéit zeréck fannen, ass am Joer 2021 di klassesch Summer Vakanz an eisem Fall ausgefalen. Mir goufen dann och net lokal mat Sonn verwinnt, an soumat ass des kleng Serie entstanen di Natur an der Géigend vun Mierschent weist. Dees Photoen sinn gezielt no engem rechnereschen Dag um freien Owend entstanen fir zesummen mam Cadrage eng nodenklech Stëmmung ze weisen déi an dees Zäit passt. Eng Photo soll een schmunzelen bewierken fir dat Nodenklecht net an Verzweiwlung kippt.


    Tun Thiefels : Broken glass

     

    D'Iddi zu menger Serie koum, wéi ech eng Kéier e Glass gebrach hat,  wat mer immens leed gedoen huet, wëll et et mer perséinlech gut gefall hat.

     

    Als Erënnerung hat ech dun d,Schierbelen e besschen arrangéiert an Fotoen gemach.

     

    Hun dunn einfach e puer aal Glieser gebrach, arrangéiert an fotograféiert, voila. 


    Marie-Paule Weis-Barthel : Ghiacciato

     

    Il est facile de regarder les choses, mais faire la différence entre le regard superficiel et l'observation minutieuse demande un grand effort.

     

    Le photographe ne peut se contenter d'un coup d'oeil, il doit se prendre le temps d'observer une chose avec suffisament d'intensité afin de l'étudier en profondeur et de découvrir autre chose au final.

     

    En utilisant la photographie comme laboratoire de recherche visuel, je n'ai pas besoin de voyager autour du monde pour trouver mes motifs, je les trouve devant ma porte, comme ces flaques d'eau gelées avec leur multitude de structures.

    DPC - Copyright 2025